Tuesday 14 March 2017

1whp Ni Halal Ke Forex

Kesimpulannya, Handel forex yg ada technische Analyse dikira harus, kalau gamble, ada unsur judi jadi haram. Ada ulama kata haram. Ada ulama halal. Dlm islam di Panggil .. KHILAF. Kita org awam ni. Ikut saja. Bukan forex saja..Ulama berbeda pendapat byk perkara. Spt-Solat. Pun-Byk Perbedaan Pendel. Cth lain. Spt rokok so. Kita Ikut saja la. Kalau saya Ul ul ik.................... Dan saya bukan guna tauschen ke beli tunai. Saya Bukan teka teka. Mcm org wichtigsten judi saya belajar. Belajar Guna ilmu pengetahuan. Tuhan Maha Mengetahui Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul Ul.......................... Pastu saya fikirkan. BETUL ke alasan mereka. Betul ke mereka faham perkara ni. Atra sekadar dengar dengar dari org lain saja. Ulama yg kata TAK Haram Wortspiel kita dengar, apa hujah hujah alasan mereka..pastu saya fikirkan. Pastu Boleh buat perbanDingan. NAMPAK. NAMPAK. NAMPAK. Siapa yg WETTEN alasan nya. Sebab mereka ni kedua dua Ulama. Jetzt kaufen ahli dlm bidang agama cuma. KEKUKUHAN. Mana satu yg IKHLAS. Kita boleh kaji. Selidik Kalau org kata kat sagen. Tanya saya Napa masih berniaga forex senang je sagen jwb. Ulama kata TAK haram. Kalau di Akhirat Wortspiel. Jika di tanya. Saya jwb mcm tu juga. Sama saja Saya ada ikuti juga. Dan baca. Ulama kata Haram. Kebanyakan alasan mereka. Devisen ni boleh MemUdaratkan. Nanti tak mahu kerja. Er er depan pc saja 24 mam..he er ini antara alasan mereka. Sebenar nya. Alasan mereka ni. Timbul dari HANYA mendengar dengar saja. Dengar sini sikit..dengar sana sikit. Dengar sini. Org kena tipu. Dengar sna. Org Rugi. Tapi Mereka TAK TAHU. Apa apa dlm bidang ini mereka Langsung JETZT REGISTRIEREN ada apa apa pengalaman sebab tu. Bila kita KAJI ..alasan alasan mereka TAK KUKUH. Berbalik pulak kpd. Ulama yg kata forex kaufen. Cara mereka bagi penerangan. TAK BERBELIT BELIT TAK kempen sana. Tak kempen sini..he er mereka terangkan. Jelas Mcm mana forex tu. Jadi Halal dan mcm mana forex tu jadi Haram. Jelas Terang Tak schieben kiri ke. Schieben kanan ke kalau Buat mcm ni. Akan Jadi haram. Tapi Kalau Buat mcm ni. Akan jadi TAK haram. Jelas Jadi Kita sendiri la. Yg berfikir menimbang Tara. Kalau Katakan SEMUA Ulama kata. Forex ni Haram. Kita akur la kita Suche verfeinern: Standort IKUT la mcm Riba la. Semua Ulama. Kata haram Kita akur la. Walaupun gaji gaji ulama tu..di bayar melalui bank walaau mereka beli keta ke. Rumah ke..loan kpd Bank Bank Kdg kdg saya TAK Faham. Dulu ulama di Malaysia ni. Kata forex Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Tak mau Kacau. Ambil tau tentang forex ni 5 atau 7 Tage alt oder später Melayuislam. Mula pandai sikit sikit als ada kemajuan dlm perniagaan ini BOLEH UBAH HUKUM. SUKA SUKA Verfügbare Kollektionen von tetiba saja jadi HARAM. Pelik. Pelik Pelik Tu Kuba Tenguk. MUI. Indonesien Majlis ugama Islam Indonesien bagi Fatwa. Forex tak haram kalau bidang agama ni kaufen. Mereka Lebih ABANG Dari Kita di Malaysia ni tengok saja..jpg Al Quran. Kita masih guna ABANG kita dari Indonesien Tu la. Saya Rasa Pelik. Ini pendpt peribadi sagena saja setelah buat perbandingan dan kajian. Masing masing la. FIKIRKAN DAN SELAMAT BERAMALAda sumber Sumber Yang Tak diketahui kesahihannya telah Membranbehauptung FAKTA 1WHP haram. Assalamualaikum kepada yang mencuba untuk menutup von periuk nasi kami, ahli 1whp. Saya bercerita. Bukan bersengketa. Saya menerangi mana yang kelam. Saya berhujah bukan ala ala usatazah. Saya berdebat bukan persis Hang Jebat. Mungkin Apa Yg Bakal Saya Perkatakan Ini, Boleh Mitgliedsname pencerahan pada mana yang masih kabur .. Dimulakan dengan Bismillah .. Baiklah, ada yang berkata, sistem 1whp ini menggunakan sistem piramid. Dimana, Orang-Atas-Makan-Duit-Orang-Bawah dan Sebagainya. Dan ada juga menyatakan bahawa 1whp tiada produk. Ada juga yang menyatakan Nicht verfügbar pensyarah Akaun nya mengeluarkan Nicht verfügbar fatwa yg mengatakan 1whp ini haram. Baiklah. Merujuk kpd pernyataan berikut. Biarlah saga memberi pencerahan pada mana yang masih samar samar dek khabar angin yg ntah dari mana. 1 WELT-HANDTELEFON 1WHP, menggunakan Sistemniveau. Seperti yang telah sagena nyatakan di post saya yang lalu. KAMI ULM. BUKAN MLM. ULM bermaksud UNI LEVEL MARKETING. Jelas okay, saya teruskan Ebene yg kami gunakan, hanya sehingga 5generasi sahaja. Generasi ke 6, kami tak dapat apa apa Einkommen. Malah, Einkommen kami semakin KECIL. Contoh: Ich ada Kunde. Ich dapat RM50 (wenn cust ke 1-3) 0r RM20 (wenn cust ke 4 und so weiter) pro Person. Dann, mein Kunde, dapat Kunde pulak. Mein Kunde tu dapat RM50 oder RM20. Inzwischen, ich cuma dapat RM5 sahaja. Tu Wortspiel dibayar atas usaha kita Führer Kunde kita untuk dapat Kunde. Wenn ada lebih sikit Einkommen Wortspiel, Bonus Dari Unternehmen. Kadang, Rm3, Wenn rajin sikit, dpt rm20 sbb kita Registerkan 3 Kunden direkt. Dapat lg bonus, RM100, wenn kita dapat aktifkan 10 org Benutzer dalam masa SEBULAN. Wenn lebih dari sebulan Wortspiel takpe. Noch ada Einkommen. Cuma tak dapat RM100 tu jea. Noch boleh masyuk. Kami kerja, makan komisen. Auf Lager verfügbar RM20, upline dapat RM35. Tak Upline cuma dapat RM5 SAHAJA. Also, mana fatwa yg mengatakan konsep 1whp ni tiada kesudahan dan orang paling bawah takkan dapat apa apa. SILA-BACA-SEMULA-APA YG-TELAH SAYA-NYATAKAN INI-SEHINGGA-FAHAM. Bagi yg menyatakan 1whp ini tiada produk. Salah Kami ada produk. Dan kami hanya Online-Promoter. Produk kami. BUCK SMS. Dan kami dibayar komisen untuk fördern dan anziehen Menschen SAHAJA. Wenn kami kerja. Kami rajin. Kami ada Einkommen. Kami masyuk. Wenn kami tak kerja, kami malas. Einnahmen. Umpama, Buka sebuah kedai makan. Dah keluar modal puluh ribu semua. Sewa kedai semua IF, tak buka kedai, ada Kunde Und bila takde Kunden, ada untung tak kan Ini BUKAN PELABURAN, SKIM CEPAT KAYA, SCAM DAN SEBAGAINYA. Bagi yg Belum beitreten tu, mungkin tak faham flow 1whp. Bg Kami, Barisan Führer 1whp. Kami lebih tahu selok belok. Bukan mudah untuk ada dikedudukan kami sekarang. Kami juga bermula dengan RM55. Bukannya RM54.99 ke RM55.01 ke. Tidak Kami juga bermula sama seperti yang lain. Yang membezakan Einkommen kami ialah kerajinan kami. Tu sahaja Siapa kerja lebih. Dia dapat lebih. Kerja mudah. ISLAM itu mudah. Jangan rumitkan. Yakin. Hati Selagi Kita Yakin Dengan Apa Yang Kita Buat. Inshaa Allah. Tapi, kalau syubhah (ragu ragu), saya sendiri sarankan und ein untuk jangan sertai kami. Kami tidak mahu benda halal haram ini nanti berbangkit kemudian hari. Yang Dozent Konto tu, besser erklären, Flow whp ni betul betul. Wenn salah fakta. Memang orang akan cakap haram. Janam mudah jatuh hukum halal haram. Majorität yg buat Anweisung utk jatuhkan whp ini, adalah orang yg mengharapkanj Durian runtuh. Byr rm55, taknak wat apa apa. Nak ribu ribu. Manusiaaaa Manusiaaa Ni kerja. Bukan saham. Bukan investieren. Saya sendiri tak faham. Wenn kita cakap beitreten und takyah wat apa. Dikatanya duit tu HARAM. Wenn kita bg Geschick, Spitze, strategi utk jana Einkommen, siap GUIDE UND COACHING KLASSE semua. Dikatanya kena kerja ke cmtu pulak. RAGAM MANUSIEN. ) Kami manusia tak mampu puaskan hati semua orang. Saya harap, hujahan ini mampu Mitgliedsname pencerahan mana yg masih samar. Semua ikut pada yakin hati :) -1WHP Anführer Mia-


No comments:

Post a Comment